dijous, 19 de novembre del 2009

Nou dies més tard....

Bona nit a tothom!
Sí, estic viu!! Després d'una mica més d'una setmana torno amb forces a escriure. Durant aquest temps ha passat de tot... vam tenir amenaça de cicló però per sort a l'últim moment va girar cua cap al sud i tot va quedar en un ensurt i amb una pluja amb fort vent.
Què més... a la feina una mica estressat i amb ganes de desconectar, cosa que per cert faré aquest cap de setmana que ja el tenim gairebé aquí.
Avui fa un mes i un dia que sóc a Mumbai (jo mateix em felicito jejeje) i bé, ja em sento còmode en aquesta ciutat. Sento que em puc moure, anar a comprar sol, parlar amb la gent, sense tenir la sensació de que potser et passarà alguna cosa. També m'ha ajudat que el meu anglès millora cada dia i ja no em costa tant entendre a la gent, fins i tot els que no parlen gaire anglès... deu ser per empatia jajaja
Aquest cap de setmana visitarem el sud de Mumbai amb un company de feina i potser anem a Elephanta Island (espero poder fer mooooltes fotos) i a la casa de Gandhi. I la setmana vinent.... Agra i el Taj Mahal!!! en tinc moltes ganes ja que és com l'estrella de l'Índia (amb el perdó de Benarés/Vanarasi)
Una altra cosa que m'està passant és que ja no em sorprèn la ciutat ni la gent (bon senyal doncs deu ser que de veritat me n'he acostumat) i per tant les coses que abans veia sorprenents ara em semblen el pà de cada dia: els embussos, les paradetes al carrer, els slums, la gent, la brossa....
Bé ja us explicaré què tal el cap de setmana!
Namaste

2 comentaris:

Mariona ha dit...

La tieta Pilar diu que esta contenta de que et trobis a gust a Mumbai.
Passa-t'ho bé!
Petons

imma ha dit...

que bé!!!!!!

Namaste

petonets