dimarts, 3 de novembre del 2009

Segon cap de setmana








Bona nit!!

Ja us pensàveu que us lliurarieu de mi aquesta setmana, oi? Je je... Començo a tenir molta feina a "la feina" per tant acabo tard al vespre i no tinc gaire temps per escriure.

Bé, començo explicant el meu cap de setmana. Després d'un dissabte de relax (ja que els meus caps de setmana comencen el dissabte, perquè el divendres plego a les 22:00...) el diumenge vaig quedar amb una noia espanyola que també està vivint aquí per un temps. Aquest cap de setmana i durant la setmana és el "Mumbai Film Festival" i és una de les poques ocasions que hi ha aquí per veure cinema extranger de forma fàcil a les grans sales. Em penso que m'ho perdré perquè la setmana no té cara de que millori laboralment...

Un cop va acabar la peli vam anar al barri de Juhu, que és una mica "pijo" (per els cànons indis) i que representa que és el barri que va sorgir i on es va rodar "Slumdog Millionarie". Vam anar a sopar a un Restaurant/chill out que es deia Mocha, i la veritat és que era prou xulo. Molta gent india pijeta, fumant Sheesha, que és la versió india del nargille turc.

Ens va sorprendre que a la carta hi hagués una secció de "tapas españolas" i vam tastar-les...: No se a quina regió espanyola són típiques les mendonguilles de xai amb espècies ni el pollastre picant... jajaja ens vam fer un fart de riure amb el que ens van dur. Això sí, els sucs boníssims!! i tot el sopar per només 12 EUR, tots dos!... :)

Aquesta setmana ha començat forta a la feina, és tancament i pels que em coneixeu, els primers dies del mes estic a tope i pel que sembla el fet de canviar de país no canvia els meus horaris... de fet avui estic escribint abans de posar-me al llit i ara mateix són les 01:53 de la matinada (hora local)

Un parell de coses m'han passat aquesta setmana relacionades amb la neteja. La primera va ser que em vaig trobar una rata als labavos del banc, sí una rata molt grossa! (que per cert a ningú li va immutar massa, i jo estava flipant) no sé què se'n deu haver fet, jo vaig tancar la porta i no hi he tornat... I la segona cosa, va ser que em vaig adonar que el que em pensava que era un riu en realitat eren les clavegueres a l'aire lliure que travessen tot Mumbai.... És un espectacle veure un riu (literalment, com podria ser el Besós de cabalós) amb aigua de color negre i si t'hi apropes fa una pudor terrible... Jo ja l'he batejat com el "Black River" i a tothom li fa molta gràcia aquí... Ah, i no té cap mena de tractament, desemboca directament al mar sense cap depuradora...

Aquest cap de setmana m'agradaria visitar el barri de Bandra, un barri una mica pijet que es veu és on hi han la majoria d'estudis de Bollywood i un restaurant mediterrani que vull tastar, es diu Olive. He vist la carta i ténen foie, i ja se'm fa la boca aigua de només pensar-ho!

Bé per acabar l'entrada deixo unes fotos del les oficines on treballo (sí, les de la rata) la veritat és que no havia vist mai un edifici que tingués una cascada a la façana. Original però molest quan fa vent i passes a prop :)

Fins a la pròxima!

5 comentaris:

Ignasi ha dit...

Quina tela això de la rata! Estic fipant! I més en un edifici com en el que treballes... Vaja, que jo abans d'asseure'm a la tassa del vàter, miraria dues vegadres per darrere...

Anònim ha dit...

Que fort! segur que t'ho pensaràs dues vegades per anar a pixar! si m'arriba a passar a mi em moro allà mateix! amb el fàstic que em fan...
M'encanta aquest blog, a casa l'estem seguint tots, fins i tot la tieta Pilar!
Molts petons
Mariona

Sergi ha dit...

M'encata que us agradi, petons a tots!

Marcel.la ha dit...

JIJIJIJI jo no vaig al bany en tot el dia després de veure la rata tu puc assegura !!!
Ara, només et fa falta no agafar un altre mal d'estomac que derivi amb cagarrines pq desprès no hi haurà escapatoria !!!
I vaja amb l'edifici del banc tu ...
A mi m'encanta el bloc.
Un petonet

imma ha dit...

que bé ja comences a menjar uuunaaa mica millor!! i aviat foie!!?? oeoe!!...veig que ja estas mes acompanyat..i que els caps de setmana començen a tenir mes color !! :)

Rates!!! no se si en aqui son igual que les que tenim per aqui, però diuen que les rates de la India no tenen dents ;) jajaja..

Ls fotos genials!! i si si bonic l´edifici del banc Indi , jijij

Petonetsss!!
fins aviat