dilluns, 26 d’octubre del 2009

Cap de setmana i feina


Bona nit a tothom!!

Bé passo a explicar-vos el cap de setmana: descansant a "caseta". El dissabte i diumenge vaig estar fent bondat al final. La meva intenció era fer una mica el turista, però la primera diarrea del viatge em va fer passar les ganes d'abandonar algun lloc conegut a més de 10 metres, així que vaig estar dormint i tenint a mà el Fortasec. Suposo que necessitava donar-me un respir de picant i em vaig cuidar amb arròs bullit i pollastre a la planxa (fet per mi, perquè si no....) Aquesta setmana em penso que no seré tan agosarat provant les "delícies indies"

Em penso que ja m'estic acostumant al clima, ja que avui no he notat que fos espcialment calurós. Aquest cap de setmana també hi va haver el canvi d'hora per lo que ara entre Mumbai i Catalunya hi ha 4,5 hores de diferència i la veritat és que es nota.

Ara parlaré una mica de la feina (ja que com que no he fet gaire cosa al cap de setmana, tampoc estaria bé explicar-vos els capitols que m'he empassat d'Anatomia de Grey)

Per començar com ja vaig comentar va ser tota una odissea conseguir el corresponent accés. Al final el dinvedres passat me'l van donar. Les oficines on treballo són a Andheri, un barri al nord de Mumbai, ben a prop de l'aeroport internacional, i aquesta zona queda a 2 hores en cotxe (uns 30km) del "nucli turístic" que és al sud, cap al barri de Colaba. Perquè us en feu una idea Barcelona fa uns 10 km de punta a punta. Doncs bé com us deia, les oficines estan en un complex de 2 edificis amb jardins, tot molt maco. Quan vaig arribar el dimarts passat pujo amb l'ascensor i quan s'obra em dóna la benvinguda a la recepció.... un gat!! Que per cert me n'he fet amic, i que sempre està voltant per allà davant del logo del banc... amb això segur que guanyo el concurs de fotografia!!

Aquí es treballa 24 X 7 (24 hores al dia, 7 dies a la setmana) motiu pel qual sempre hi ha gent a tota hora. L'hora d'entrada és lliure i això fa que la gent s'ho prengui en calma a l'hora d'arribar. Com ja he comentat, la paciència és una gran virtut a l'Índia... :)

Sembla que com que són tants (uns 20 milios només a la ciutat de Mumbai) hi hagi gent per tot. Avui hi havia 6 "policies" a la porta, en una recepció amb 2 cadires, el jardiner talla la gespa amb tisores de podar i hi ha cambrers a totes les plantes que et porten el que vulguis a la taula, perquè us en feu una idea...

La setmana passada que era Diwali , que com avui he llegit una espanyola ho comparava amb Nadal + Falles tot a la vegada :), doncs cada dia passava per una multinacional que estava enramada amb multitud de llums de "Nadal", i d'un dia per l'altra havien desaparegut. A BCN tarden 2 setmanes a retirar tots els llums de Nadal... Una altra mostra de la gran quantitat de gent que disposen per a qualsevol tasca.

Bé, demà més.

Bona nit!!

5 comentaris:

Martina ha dit...

Hola Sergi, parece que te estás adaptando bastante bien, para llevar solo una semana ya has vivido un montón de experiencias nuevas, gracias por compartirlas con nosotros en el blog... me gusta como lo cuentas y me estoy convirtiendo en una fiel lectora!!!
PD:espero que los problemillas intestinales hayan remitido!
Besos

Imma ha dit...

arros bullit i pollastre suau molt suau, nen que la teva panxeta necessita descansar de picant!! ... porta´t bé ... segueixo pensant que a Mumbai no hi temps per avorrir.se. petonets. i demà mes! :)

Sergi ha dit...

Gràcies a tots i m'alegra que us agradi :) Us trobo a faltar mooolt!!

Mariona ha dit...

Hola Sergi!
m'encanta aquest blog que estàs fent!, t'aniré seguint. Com van les cag----ines? Ahir parlava amb la Marta i deiem que quan tornis menjaràs de tot fins i tot picant!
Molts petons.
Mariona (cosina ji!, ji!)

Oscar Dieguez ha dit...

Si necessites algun consell relacionat amb salut... ja saps on soc, no ho dubtis ni un segon...
una cancó molt xorra però segur que com a mínim un sonriure et treurà:
http://www.youtube.com/watch?v=LNkpmoYztA0
jajaja a veure que et sembla!
petons