dimarts, 20 d’octubre del 2009

Primer dia de feina

Bona nit!

Avui he tingut el primer dia de feina. Tota una experiència (com tot aqui). Primer una odissea per arribar, ja que per fer uns 2 km he tardat com 40 minuts!! Suposo que com que ahir era Diwali totom devia ser a casa celebrant-ho perquè avui era un caos...
Un cop he arribat a la feina amb el meu "traje" me n'he adonat perquè la gent no en duu: estem a 35ºC amb un 80% (o més) d'humitat i és asfixiant! La segona cosa que m'ha sorprès és que m'han dirigit a 8 persones diferents (literalment) per tal d'obtenir una targeta d'accés i l'última persona m'ha dit que estaria llesta... en 4 dies!! (tot això després de recórrer despatxos i despatxos, paciència!)
Les noies a la feina avui duien totes sari i la veritat és que els queda molt bé. Sembla molt elegant, no sé si és per els dies en que estem (Diwali) o és una cosa habitual, però és curiós. Segueixo pensant que aqui tothom es molt amable i rialler, deu ser cosa del pais?
He intentat anar a dinar a la "cantina" (ells ho diuen així) de la feina i bé... tot i insistir moooltes vegades perquè no em portéssin mejar picant, al final m'han posat un plat d'arròs amb pollastre que no m'he pogut acabar perquè no feia més que beure per compensar el picant... AQUI TOT PICA!!
El Millor del dia: Estic aprenent a tenir paciència
El pitjor: La quantitat de nens picant a la porta del cotxe perquè els donés alguna cosa...

Bé em poso a fer el sopar. Avui no he fet fotos, potser demà en penjo alguna!
Bona nit!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

tot plegat una experiencia que segur maiolbidaras!! :)

imma ha dit...

una experiencia que de ben segur mai oblidaras,,,,;)

Laura ha dit...

Cada minut aqui és un record més que t'emportes d'aquesta fantàstica aventura. M'encanta que els comparteixis!!!!!!!!!!