dijous, 22 d’octubre del 2009

Eleccions i de compres


Bona nit!!

Després d'un dia de silenci (ahir no tenia el dia) torno a escriure. Avui es dónen els resultats de les eleccions al Congrés. Jo ni idea de que passava fins que aquest mati he rebut una nota per sota de la porta en que em deien que avui era "Dry Day" (un dia en que no es pot vendre i em penso que beure alcohol a cap lloc) per causa dels resultats de les eleccions. (es veu que si no ho celebren i la cosa es descontrola...) Una cosa curiosa és que per saber qui ha votat, pinten una ratlla negra amb alguna mena de tinta permanent sobre de l'ungla i el dit index, així com que no es pot esborrar, no poden tornar a votar... un sistema curiós... A l'estat de Maharashtra (la capital del qual es Mumbai) ha guanyat Nationalist Congress Party (NCP). !¿!Bien!?!

Després de la nota política, ahir i avui he anat a comprar i he tingut la oportunitat de disfrutar de la varietat dels productes Indis. El que més m'ha costat de trobar és enciam per l'amanida, i per exemple l'oli d'oliva és carissim, val 10 EUR l'ampolla. Aquí es fa servir molt més l'oli de girassol. Ténen 1.000 tipus d'arròs i el vénen gairebé en formats industrials (de fet gairebé tot ho pots comprar en grans formats) suposo que es deu al tamany de les families, ja que aquí es extrany que algú s'independitzi i per tant viu molta gent sota el mateix sostre.

El "Chicken Masala" (trossos de pollastre acompanyats d'arròs amb una salsa marró un pèl picant) preparat a la manera del Sud de l'India s'està convertint en el meu plat preferit aquí. El preparat segons la gent del nord de l'India és més picant. I és el "menys" picant que trobo a "La Cantina" de la feina. M'ha sorprés la quantitat de coses que ténen en espanyol. Avui hem anat a sopar pizzes (la meva margarita també picava, obviament o que us pensàveu) a Garcia's :)

Bé, avui m'he enrotllat molt. He fet fotos amb el mòbil, les intentaré passar al PC i ja les penjaré aquest cap de setmana. Demà m'han convidat a un aniversari!!

Fins demà!


5 comentaris:

Ignasi ha dit...

Hola guapo! Veig que te'n surts molt bé i que estàs molt ficat en el tema. Això és bó!

1 petó!

Imma ha dit...

Nen, perfecte , s´ha de fer cultura! que vagi bé l´aniversari , ja explicaras que tal !! Petonents

Jordi J. ha dit...

Que diu aquest neo-hindú celoní, veig que estas integrat. Aquesta gent ja es veu que estan molt avançats ostia!!!.
Petonets

Oscar Dieguez ha dit...

Sergi vigila amb la dieta!!! jajajajaja
A veure si aprens a cuinar a lo indio i quan tornis ens fas un sopar temàtic...
Pto.

Laura ha dit...

Veig que continuem amb l'arròs i el pollastre... ja ja ja