dissabte, 24 d’octubre del 2009

Rickshaw, Pani Puri i més...







Bon matí de dissabte a tothom!

Ahir vaig tenir un sopar d'aniversari amb una companya de feina, i ens ho vam passar de conya. Bé, primer de tot explicaré què va passar al matí:

Vaig arribar a la feina com cada dia a les 12 i no hi havia gairebé ningú. No em vaig extranyar massa perquè era divendres i vaig pensar que potser és que s'entrava més tard, però el que va passar és això:


No hi va haver cap ferit que coneguéssim, però a causa de l'aparatós de l'accident, es va tallar la línia central de tren de Mumbai (la que porta més gent) i clar, tothom va arribar 2 hores tard.

Cap a la tarda em van dur al que anomenen "snack" que és menjar algo per picar cap a les 7-8 de la tarda (també a la "cafeteria") i em van fer tastar tant si com no el "Pani Puri". Es tracta d'una delícia India, feta pel Puri (una coberta de farina fregida en forma d'ou, que es rellena amb el Pani, una barreja de tomàquet, patata, all, espècies i el millor de tot... una salsa picant molt líquida!) uhmmm... pels que em coneixeu ja sabreu que no ho inclouré a la meva dieta...
La foto 3 la he posada perquè em va sorprendre al matí. Un pare i el seu fill en moto: El pare amb casc i el nen només amb ulleres de sol.

Un cop vam haver sortit (com he dit teniem sopar, i per això vam sortir abans) vam trobar el caos més gran que he vist mai. Com que no funcionaven els trens, tothom estava al carrer esperant els Rickshaws (foto 2 - la foto és del matí del dia abans) Ja els he fet servir vàries vegades i és tota una experiència. A més son super barats, en comparació al taxi de l'hotel que costa 5 EUR el trajecte, ells et cobren 0,35 EUR!! Bé, doncs no hi havia manera de poder-ne agafar un. Al final despres de caminar gairebé 2 km en vam aconseguir un i clar, vam arribar tard al sopar. El procés d'agafar el Rickshaw va ser molt interessant, anavem caminant pel mig del carrer com amb 200 persones més que anaven xerrant amb tu o entre ells sense estressar-se fins que poc a poc la gent anava aconseguint tranport.

El sopar era a les mateixes oficines del banc. Com que hi ha gent 24 hores i part dels convidats treballaven, vam encarregar menjar xinès (el menjar xinès pica? perquè aquest mooolt!) i vam sopar allà. Les noies es van canviar i vam sortir a la disco (a les 11!)

Aqui vaig poder veure l'altra cara de Mumbai, doncs vam anar a una disco al hotel Gran Hyatt i la veritat és que és increible... un lloc que no té res a envejar a qualsevol club de qualsevol ciutat europea. Bona musica i preus pels núvols.

Va ser un dia amb una mica de tot, i com sembla que serà aqui, sempre interessant!

Nota sorprenent del dia: Hi ha gent que quan el transport públic no funciona camina de 10 a 15 km per arribar a casa seva o fins que poden agafar un Rickshaw.

5 comentaris:

imma ha dit...

cada dia vas descobrint coses noves i sensacions i llocs nous, que bé!

realment la integracio al païs es total , rickshaws i tot!! :)) ... la veritat es que vist des d´aqui Mumbai ,apart de tenir la sensacio dé ser una ciutat caotica,amb molts aspectes ( logistic, seguretat...) es veu una ciutat en la que el verb "avorrir", sembla no existir!!;)

i , hummm , em sembla que la menjar xines "no pica"..jeje

petonets
imma

anna ha dit...

Ja pots aprendre a fer "Pani Puri" que a la cosinada de l'any que ve enlloc de costellada menjarem delícies indies.
Un petonàs.
Anna.

Unknown ha dit...

Hola!!! =D
que bé!!
moltes gràcies per escriure les teves vivències.. m'encanta el teu estil de redacció, la veritat és que no et reconec.. sembla que veritablement estàs tenint una gran experiència vital.. !quina enveja!!! please continua escrivint ..ha estat una bona idea crear aquest blog
petons

Marcel.la ha dit...

Hola!!!
que xulo això del bloc
Ja veiem que això no va gens malament. I si més no estas disfrutan de l'experiència!!!
Que xulo!
Nosaltres avui dinar familiar a Palau de Plegamas, saps d'aquells de tietes... bé, on sempre hi ha algu que quan s'acaba el dinar encara no l'has saludat i no saps de quina branca de la família és, però ha estat bé.
A veure si aquesta setmana mirem el tema Skype que encara no ens hi hem posat i ens han dit que ja heu fet alguna videoconferencia!
Un petonet.

Jordi i Marcel.la

Oscar Dieguez ha dit...

Gran hyatt... quin luxe!!! quan vaig estar a Shanghai vaig dormir al Gran hyatt, al face tens fotos...
Impressionant, no ho oblidaré mai!!!